Ύπνος

γυναίκα σκέφτεται τις 7 πιο σημαντικές επιπτώσεις της αϋπνίας στην ψυχική υγεία

Οι 7 πιο σημαντικές επιπτώσεις της αϋπνίας στην ψυχική υγεία

Η σχέση ανάμεσα στην αϋπνία και την ψυχική υγεία είναι διπλής κατεύθυνσης: όταν επηρεάζεται το ένα επηρεάζεται και το άλλο, ανεξάρτητα από το ποιο θεωρείται η αιτία και ποιο το αποτέλεσμα. Ο εγκέφα
γυναίκα ξυπνάει στις 3 τα ξημερώματα και ασχολείται με τους φόβους και τις αρνητικές σκέψεις της

Γιατί ξυπνάμε γύρω στις 3 τα ξημερώματα και ασχολούμαστε με τους φόβους και τις αρνητικές σκέψεις μας;

Οι ερευνητές προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα γιατί πολλοί από εμάς ξυπνάμε στη μέση της νύχτας και υπεραναλύουμε τους φόβους μας. Οι σκέψεις που κάνουμε στις 3 το πρωί είναι συχνά οδυνηρές και
άνδρας που βιώνει στέρηση ύπνου

Στέρηση ύπνου φέρνει προβλήματα συμπεριφοράς και κινητικότητας

Ένα 10ήμερο με κακό ή λίγο ύπνο αρκεί για να μας «χαλάσει» την αντίδραση του οργανισμού και μας κάνει να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, καταστρέφοντας μνήμη και αντανακλαστικά. Δέκα μέρες με στέρη
γυναίκα ανακαλύπτει ότι το πρωινό ξύπνημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 23%

Το πρωινό ξύπνημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 23%

Μια νέα γενετική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο JAMA Psychiatry υποστηρίζει ότι, το να ξυπνάμε μόνο μια ώρα πιο νωρίς, θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο σοβαρής κατάθλιψης ενός ατόμου κατά 23%. Η μελ
γυναίκα καταλαβαίνει ότι ο απογευματινός ύπνος μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία

Απογευματινός ύπνος: μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία καθώς μεγαλώνουμε

Οι σύντομοι, λιγότερο συχνοί ύπνοι –που διαρκούν λιγότερο από 30 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα– μπορεί να είναι οι πιο ωφέλιμοι. Μια μελέτη με ηλικιωμένους στην Κίνα δείχνει μια σαφή σχέση μετ
γυναίκα βιώνει τον ύπνο και τα στάδιά του

Ο Ύπνος και τα Στάδιά του

Ο ύπνος αποτελεί μία φυσιολογική κατάσταση του οργανισμού που καταλαμβάνει σχεδόν το ένα τρίτο της ζωής ενός ανθρώπου. Παρόλο που δεν έχουν δοθεί σαφείς απαντήσεις για τη χρησιμότητα του ύπνου, κρίνετ
γυναίκα κατανοεί τον σύνδεσμο μεταξύ ύπνου και ψυχικής ασθένειας

Κατανοώντας τον σύνδεσμο μεταξύ ύπνου και ψυχικής ασθένειας

Ένας καλός βραδινός ύπνος μπορεί να κάνει θαύματα για την ψυχική υγεία μας. Τα άτομα που αναφέρουν ότι έχουν ξεκουραστεί καλά επιδεικνύουν καλύτερη γνωστική λειτουργία (την ικανότητα να εστιάζουν,
άτομο με κακό ύπνο έχει επίπτωση στην ψυχική υγεία του ακόμα και έναν χρόνο μετά

Ο κακός ύπνος μπορεί να έχει επίπτωση στην ψυχική υγεία ακόμα και έναν χρόνο μετά

Ο κακός ύπνος ενός μήνα μπορεί να οδηγήσει σε κακή ψυχική υγεία μέχρι και ένα χρόνο αργότερα, σύμφωνα με νέα έρευνα. Μελέτες έχουν ήδη δείξει πώς περισσότερο από το ένα τρίτο των Νεοζηλανδών δεν λα
γυναίκα σκέφτεται την επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Η επιστήμη του μεσημεριανού ύπνου

Ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να είναι τελικά μια βιολογική ανάγκη ρυθμισμένη εν μέρει από τα γονίδιά μας και όχι μόνο συμπεριφορική και περιβαλλοντική επιλογή, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Το πόσο συχ

Βρείτε μας στα...