Ύπνος

ανθρώπινος εγκέφαλος όταν κοιμάται τη νύχτα

Ο ύπνος μειώνει τη φθορά του DNA που συσσωρεύεται όταν είμαστε ξύπνιοι

Κοιμηθείτε ήσυχοι! Ο ύπνος αυξάνει τη δυναμική των χρωμοσωμάτων, τα οποία διορθώνουν τη φθορά του DNA που συσσωρεύθηκε κατά το διάστημα της ημέρας. Γιατί κοιμούνται τα ζώα; Γιατί οι άνθρωποι «ξοδεύ
διάφορα γλυκίσματα

Η έλλειψη ύπνου κάνει τα γλυκίσματα και τα σνακ πιο δελεαστικά για τον εγκέφαλο

Η στέρηση ύπνου κάνει τα γλυκά, τα σνακ και άλλα όχι τόσο υγιεινά φαγητά να φαίνονται ακόμη πιο δελεαστικά από ό,τι συνήθως, σύμφωνα με μια νέα μικρή γερμανική επιστημονική έρευνα, που δείχνει ότι ακό

Γιατί μας παίρνει ο ύπνος όταν βαριόμαστε;

Η αϋπνία είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα ύπνου με εκτιμώμενο επιπολασμό 10-15% στο γενικό πληθυσμό και 30 έως 60% στον ηλικιωμένο πληθυσμό και οι νέες έρευνες ανοίγουν ασφαλείς θεραπευτικέ

Η Σημασία του Ύπνου REM & των Ονείρων

Είναι ο ύπνος REM ένα μέσο για να εξηγήσουμε τη διαδικασία των ονείρων; Τυπικά περνάμε πάνω από 2 ώρες κάθε νύχτα να ονειρευόμαστε. Οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν πολλά σχετικά με το πώς ή το γιατί ο
γυναίκα ξαπλωμένη στο κρεββάτι κρατάει δύο μαξιλάρια

Οι επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις σχετίζονται με την κατάλληλη στιγμή και τη διάρκεια του ύπνου

Νέες ψυχολογικές έρευνες φανερώνουν τη συσχέτιση της δυσκολίας των ανθρώπων να ξεφύγουν από δυσάρεστες και αγχωτικές σκέψεις με τη χρονική στιγμή που πηγαίνουν για ύπνο και κατ΄επέκταση και με τη διάρ
τρισδιάστατη απεικόνιση εγκεφαλικών κυττάρων

Βρέθηκαν τα εγκεφαλικά κύτταρα που σχετίζονται με την αϋπνία

Μια διεθνής ομάδα ερευνητών έχει εντοπίσει, για πρώτη φορά, τους κυτταρικούς τύπους, τις περιοχές και τις βιολογικές διεργασίες του εγκεφάλου που σχετίζονται με τον γενετικό κίνδυνο της χρόνιας αϋπνία
ασπρόμαυρη φωτογραφία με γυναίκα που είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι

Οι πολλές ώρες ύπνου επιβαρύνουν τον εγκέφαλο

Προσέξτε τις ώρες που κοιμάστε: ο πολύς ύπνος δεν βοηθά τον εγκέφαλο να είναι λειτουργικός. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της μεγαλύτερης μελέτης ύπνου που πραγματοποιήθηκε σε παγκόσμιο

Ο ύπνος ενισχύει την εκμάθηση και την ανάκληση πληροφοριών

Θέλετε να μάθετε κάτι καλά και να το θυμάστε ακόμη καλύτερα; Φροντίστε να κοιμάστε ενδιάμεσα. Η επιστήμη της ψυχολογίας έχει εδραιώσει μερικούς από τους βασικούς κανόνες της αποτελεσματικής μάθησης
γυναίκα κοιμάται και έχει δίπλα ένα ξυπνητήρι

Είναι ο ύπνος για τους …αποτυχημένους;

"Όποιος κοιμάται, ψάρια δεν πιάνει". Είναι μια παροιμία που πολλές φορές ερμηνεύεται κυριολεκτικά. Βλέπουμε τη μέρα πολύ μικρή και τον ανταγωνισμό πολύ άγριο για να επιτρέψουμε την απόλαυση πολλών ωρώ
γυναίκα ξαπλωμένη στο κρεββάτι κρατάει ένα ξυπνητήρι

Η επίπτωση της αϋπνίας στη βραχυπρόθεσμη μνήμη

Τα άτομα με διαταραχές ύπνου, και συγκεκριμένα αϋπνία,  αντιμετωπίζουν ακόμα κ την ημέρα προβλήματα συγκέντρωσης, όπως δυσκολία με την εργασία κ σε μικρότερες ηλικίες ακόμα και μη επαρκή σχολική
  • 1
  • 2

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...