Σχιζοφρένεια

ζωγραφιά που δείχνει μία γυναίκα που μέσα στο μυαλό της βρέχει ενώ έξω έχει ήλιο

Νέα μελέτη βρίσκει την πιθανή αιτία των σχιζοφρενικών συμπτωμάτων

Η μη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ παρεγκεφαλίδας και προμετωπιαίου φλοιού συνδέεται με συμπτώματα της σχιζοφρένειας. Μια πρώτη στο είδος της μελέτη από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Χάρ
φωτογραφία τεχνητού ανθρώπινου κρανίου

Άνθρωποι με την ίδια ψυχική ασθένεια ενδέχεται να χρειάζονται διαφορετική θεραπεία

Άνθρωποι με την ίδια ψυχική ασθένεια ενδέχεται να μην παρουσιάζουν το ίδιο βιολογικό μοτίβο. Μια νέα μελέτη λεπτομερούς απεικόνισης εγκεφάλου η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Ψυχιατρικής American
επιστήμονες σε εργαστήριο

Σύνδεση μεταξύ της σχιζοφρένειας και των κυττάρων του ανοσοποιητικού

Τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος συμβάλλουν στην εμφάνιση των συμπτωμάτων της σχιζοφρένειας. Μελετητές από το Ερευνητικό ινστιτούτο NeuRA της Αυστραλίας και το Πανεπιστήμιο της Νέας Νό
σκίτσο με ένα εγκέφαλο στο κέντρο και γύρω του διεργασίες που εκτελούνται

Οι ψυχολόγοι παρουσιάζουν μια νέα εικόνα για τη φύση της ψύχωσης

Mια έκθεση ψυχολόγων που δημοσιεύθηκε από το Τμήμα Κλινικής Ψυχολογίας της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας, προκαλεί τα μέχρι τώρα δεδομένα για τη φύση της ψυχικής ασθένειας. Η έκθεση με τον τίτλο
άνθρωπος κάθεται στην άκρη μιας ταράτσας

Σχιζοφρένεια σε Παιδιά και Εφήβους

Οι ψυχώσεις (σοβαρές διαταραχές στη σκέψη-αντίληψη-συναίσθημα-συμπεριφορά) αποτελούν μια κατηγορία, που συνοδεύεται από φόβο, στίγμα και αμηχανία, ιδιαίτερα σε άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα ή ενημε
πίνακας που απεικονίζει γυναίκα να κολυμπάει περιτριγυρισμένη από μάτια

Η γέννηση της σχιζοφρένειας στην οικογένεια: όταν τα αντιφατικά μηνύματα βλάπτουν

Ο διπλός δεσμός μπορεί να περιγραφεί ως ένα παραμορφωμένο και παράδοξο πρότυπο επικοινωνίας που μπορεί να οδηγήσει ένα μέλος της οικογένειας να αναπτύξει σχιζοφρένεια. Επομένως, η σχιζοφρένεια θεωρείτ
μητέρα με έλλειψη βιταμίνης D κρατά το μωρό της

Η έλλειψη βιταμίνης D σε νεογνά σχετίζεται με την εμφάνιση σχιζοφρένειας στην ενήλικη ζωή

Τα νεογνά με ανεπάρκεια βιταμίνης D παρουσιάζουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σχιζοφρένιας αργότερα στη ζωή, αναφέρει ομάδα ερευνητών από την Αυστραλία και τη Δανία. Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμι
φωτογραφία που αποτυπώνει τα όργανα τριών ανθρώπων

H σχιζοφρένεια δεν αλλοιώνει μόνο τον εγκέφαλο αλλά και το σώμα

Η σχιζοφρένεια θεωρείται μία διαταραχή του εγκεφάλου, επηρεάζοντας τον τρόπο που ένας άνθρωπος σκέφτεται, αισθάνεται και συμπεριφέρεται. Ωστόσο μία τελευταία έρευνα δείχνει ότι και άλλα όργανα του σώμ
ζωγραφιά ανθρώπων στριμωγμένων

Η ψυχοθεραπεία βοηθάει στην ενίσχυση των εγκεφαλικών συνδέσεων στη θεραπευτική διαχείριση της ψύχωσης

Για πρώτη φορά, οι ερευνητές δείχνουν ότι η Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία, προκαλεί αλλαγές στον εγκέφαλο και παράγει μακροπρόθεσμα οφέλη για τους ασθενείς με ψύχωση. Η Γνωσιακή Συμπεριφορική Θερ
εγκέφαλος όπου μέσα του υπάρχουν διάφορα κεφάλια

Οι Φωνές που Ακούν οι Ασθενείς με Σχιζοφρένεια, Είναι οι Δικές τους Φωνές

Η πρώτη μου συνάντηση με ένα σχιζοφρενικό ασθενή ήταν όταν ήμουν φοιτητής ιατρικής στην τρίτη εβδομάδα μου. Ο θεράπων νευρολόγος και εγώ κληθήκαμε να δούμε μία ψυχιατρική ενδονοσοκομειακή  περίπτ

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!