Μαθησιακές Δυσκολίες

δασκάλες διδάσκουν την ιστορική αναδρομή της ειδικής αγωγής

Η ιστορική αναδρομή της ειδικής αγωγής

Παρακολουθώντας την ιστορική εξέλιξη της νομοθεσίας της ειδικής αγωγής στην χώρα μας, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια χρονική καθυστέρηση σε σχέση με άλλες χώρες. Τα αίτια αυτής της καθυστέρησης εντοπίζ
παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο

Τι έχουν ανάγκη τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες;

Ενισχύοντας το παιδί συναισθηματικά, ενισχύεται και η μαθησιακή του επίδοση και η διάθεση του, διακόπτοντας το φαύλο κύκλο μεταξύ σχολικής αποτυχίας και κακής ψυχολογίας. Συχνά τα παιδιά που έχουν

Μία σύντομη εισαγωγή αφιερωμένη στις μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκ γενετής πρόβλημα του παιδιού, το οποίο το φέρει καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του και συνεπώς μπορεί να διαπιστωθεί από πολύ νωρίς, ακόμη κι από την βρεφική ηλικία
παιδί χρησιμοποιεί οθόνη αφής

Ειδική αγωγή και Τ.Π.Ε. (Τεχνολογίες της Πληροφορικής και Επικοινωνίας)

Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία εξέλιξη των Τ.Π.Ε. και των εργαλείων που προσφέρουν, έχουν βοηθήσει και αναβαθμίσει σημαντικά την ποιότητα της εκπαιδευτικής πράξης στο πλαίσιο όχι μόνο της γενικής αλλά
διάδρομος σε βιβλιοθήκη που δείχνει στο βάθος ένα αγόρι να διαβάζει σε γραφείο

Σχολική μελέτη για παιδιά με ΔΕΠ-Υ και μαθησιακές δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) και η Διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) αναγνωρίζονται σαν δύο από τις μεγαλύτερες  κατηγορίες της ειδικής εκπαίδευσης και εμπεριέχουν διαφορετι
παιδιά με αναπηρία ακολουθούν την εκπαίδευση της χώρας

Αναπηρία και Εκπαίδευση

Η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνία προϋποθέτει την εκπαίδευσή τους. Το άτομο αναπηρία για να αναγνωρίσει ότι διαθέτει ίση αξία με τους άλλους, απαιτείται να δεχτεί την κατάλληλη εκπαίδευση.
παιδί διαβάζει βιβλίο για τα προγράμματα και τεχνικές παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Προγράμματα και τεχνικές παρέμβασης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Τα προγράμματα παρέμβασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε επίπεδο τάξης, εξατομικευμένα στους μαθητές με δυσκολίες, είτε σε ειδικά τμήματα και εργαστήρια. Η καταλληλόλητα της κάθε παρέμβασης εξαρτά
ένα θρανίο με ένα μήλο πάνω σε διάφορα βιβλία και χρωματιστά μολύβια

Άλλο τεμπελιά κι άλλο μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθησιακές δυσκολίες ως έννοια κι ως πρακτική έχουν πιάσει στην ελληνική εκπαιδευτική κουλτούρα τα άκρα. Πριν από κάποιες δεκαετίες η εκπαιδευτική κοινότητα, οι ειδικοί, αλλά και οι γονείς αντι
δύο αγοράκια που παίζουν στην παιδική χαρά με άγχος

Παιδιά με προβλήματα ή προβληματικά παιδιά;

Πώς μπορούμε να καταλάβουμε αν το παιδί είναι απλώς «άτακτο» ή έχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα; Αυτός ο διαχωρισμός είναι δύσκολος, ειδικά για τους εκπαιδευτικούς που χρειάζεται να διακατατέχονται από

Η σημασία της έγκαιρης και έγκυρης αξιολόγησης των μαθησιακών δυσκολιών

Οι γονείς είναι οι πρώτοι που παρατηρούν τις ασυνήθιστες συμπεριφορές ή τις δυσκολίες του παιδιού τους. Είναι οι πρώτοι που ίσως παρατηρήσουν μια επιβραδυνόμενη γλωσσική ανάπτυξη ή δυσκολίες στην ά
  • 1
  • 2

Βρείτε μας στα...