Άνοια

άτομο με άγχος ή κατάθλιψη εμφανίζει Αλτσχάιμερ σε πιο νεαρή ηλικία

Έρευνα: Άνθρωποι με άγχος ή κατάθλιψη συνήθως εμφανίζουν Αλτσχάιμερ σε πιο νεαρή ηλικία

Οι άνθρωποι με κατάθλιψη ή άγχος που εμφανίζουν Αλτσχάιμερ εκδηλώνουν συχνά τα πρώτα συμπτώματα αυτής της συχνότερης μορφής άνοιας σε πιο μικρή ηλικία, σε σχέση με όσους, επίσης, παθαίνουν τη νευροεκφ
γυναίκα με άνοια - Νόσο Alzheimer παρουσιάζει συμπεριφορικά συμπτώματα

Άνοια- Νόσος Alzheimer: Συμπεριφορικά Συμπτώματα και μη Φαρμακευτικές Παρεμβάσεις

Η νόσος Alzheimer αποτελεί τον πιο συχνό τύπο άνοιας και είναι γνωστή ως νόσος που επηρεάζει τη μνήμη. Η Νόσος Alzheimer, όμως, ενέχει και συμπεριφορικά - ψυχιατρικά συμπτώματα, τα οποία μπορεί να δια
ερευνητής σε εργαστήριο βρίσκει το πρώτο φάρμακο που πιθανόν να καθυστερεί τη νόσο του Αλτσχάιμερ

ΗΠΑ: Εταιρία βρίσκει το πρώτο φάρμακο που πιθανόν να καθυστερεί τη νόσο του Αλτσχάιμερ

Οι ειδικοί υγείας των ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα θα αποφασίσουν εάν θα συστήσουν έγκριση για το φάρμακο Biogen BIIB. Το φάρμακο αυτό, το οποίο θα μπορούσε να γίνει η πρώτη νέα θεραπεία για τη νόσο, ακό
ηλικιωμένη γυναίκα που πάσχει από άνοια δεν αναγνωρίζει ένα συγγενή

Τι αισθάνεται ένας άνθρωπος που αρχίζει να χάνει τη μνήμη του;

Με αφορμή την 21η Σεπτεμβρίου, την Παγκόσμια Ημέρα για τη Νόσο Alzheimer ας αναλογιστούμε "τι αισθάνεται ένας άνθρωπος που αρχίζει να χάνει τη μνήμη του;" Μία απάντηση μπορεί να δώσει η αφήγηση μια
γυναίκα ενημερώνει μια ηλικιωμένη για τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζει για την άνοια

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για την άνοια

Ποια ακριβώς είναι η διαφορά μεταξύ της άνοιας και της νόσου Αλτσχάιμερ; Στην μάχη κατά της νόσου Αλτσχάιμερ υπάρχει ένας νέος σύμμαχος. Το ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς χορήγησε 100 εκατομμύρια δ
ηλικιωμένη γυναίκα με άνοια στην παραλία βλέπει τη θάλασσα

Ποια είναι διαφορά μεταξύ της άνοιας και της νόσου του Αλτσχάιμερ;

Η άνοια και η νόσος του Αλτσχάιμερ παρουσιάζουν ομοιότητες, ωστόσο πρόκειται για δύο ξεχωριστούς ιατρικούς όρους. Η άνοια είναι ένας γενικός όρος ο οποίος περιλαμβάνει πολλούς διαφορετικούς τύπους,
Τεχνητή νοημοσύνη προέβλεψε την νόσο Αλτσχάιμερ της ηλικιωμένης γυναίκας

Τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει την εμφάνιση του Αλτσχάιμερ χρόνια πριν εμφανιστούν συμπτώματα

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να ανιχνεύσει τη νόσο έως και επτά χρόνια πριν εμφανιστούν τα συμπτώματα. Ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, που δημιουργήθηκε από τους επιστήμονες των εταιρειών
ηλικιωμένο ζευγάρι χορεύει σε ένα πάρκο

«Πότε σταματήσατε να χορεύετε»; Η σημασία της κοινωνικής συνταγογράφησης για την άνοια

«Θα μπορούσατε να θυμηθείτε πότε σταματήσατε να χορεύετε;» Ίσως αυτή να είναι μια ερώτηση που δεν έχετε ακούσει ή δε συνηθίζετε να ακούτε από τον/ την γιατρό σας. Σε πολλούς πολιτισμούς, ωστόσο, ότ
κορίτσι με γιαγιά με άνοια στα χρόνια του κορωνοϊού διαβάζει προτάσεις για τους πάσχοντες και τους υποστηρικτές τους

Η άνοια στα χρόνια του κορωνοϊού: Προτάσεις για τους πάσχοντες και τους υποστηρικτές τους

Πως μπορούμε να στηρίξουμε καλύτερα τους διπλά ευάλωτους, ηλικιωμένους ασθενείς με άνοια στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού; Είναι αδιαμφισβήτητο πως η ανθρωπότητα αντιμετωπίζει μια από τις μεγ

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!