Άνοια

ηλικιωμένος χρησιμοποιεί την Υποστηρικτική τηλεφωνική γραμμή για την άνοια

Περιφέρεια Αττικής: Υποστηρικτική τηλεφωνική γραμμή για την άνοια

Από τη νέα τηλεφωνική υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής θα παρέχονται συμβουλευτική καθοδήγηση για θέματα που ανακύπτουν στην καθημερινότητα των ασθενών με άνοια, απαντήσεις σε ερωτήματα του υποστηρικτ

Ελληνική Πρωτοβουλία Ενάντια στην νόσο Αλτσχάιμερ

Η νόσος προσβάλει έναν στους 3 ανθρώπους άνω των 80 ετών και στην Ελλάδα εκτιμάται σήμερα ότι πάσχουν 160.000. Αποτελεί μία νόσο η οποία τείνει να λάβει πλέον διαστάσεις πανδημίας. Η άνοια με χειρό
χέρια φροντιστή καθησυχάζουν ασθενή με Αλτσχάιμερ

Νέες ελπίδες για τους πάσχοντες από Αλτσχάιμερ: νέα φαρμακοθεραπεία και αποτελεσματικές θεραπείες με φως και ήχο

Οι άνθρωποι που πάσχουν από Αλτσχάιμερ έχουν τώρα περισσότερες πιθανότητες να διαχειριστούν τη νόσο, καθώς, πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα φέρνουν στο φως νέα φαρμακοθεραπεία που καθυστερεί την εξέλιξη
μολύβι χρώματος μπλε ενώνει τις κουκκίδες που σχηματίζουν έναν εγκέφαλο

Αλτσχάιμερ: Τα δέκα πρώιμα σημάδια

Αν έχετε πρόβλημα να θυμάστε το όνομα κάποιου ατόμου, αλλά σας έρχεται αργότερα, αυτό δεν είναι σοβαρό πρόβλημα μνήμης. Αλλά εάν τα προβλήματα μνήμης επηρεάζουν σημαντικά την καθημερινή σας ζωή, θα μπ
γιατρός βγάζει τους επιδέσμους από έναν άντρα με τραυματισμένο κεφάλι

Ένα μόνο σοβαρό τραύμα στο κεφάλι αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας ακόμη και έπειτα από δεκαετίες

Αρκεί ένα και μοναδικό σοβαρό τραύμα στο κεφάλι για να οδηγήσει μερικούς ανθρώπους (ασφαλώς όχι όλους) σε εγκεφαλική βλάβη και σε άνοια πολύ αργότερα, μετά από δεκαετίες, ακόμη και αν ο ασθενής είχε π
τρισδιάστατη απεικόνιση εγκεφάλου με άνοια στην Ευρώπη

Έρευνα: Οι άνθρωποι με άνοια στην Ευρώπη προβλέπεται να διπλασιασθούν έως το 2050

Ο αριθμός των ανθρώπων με άνοια προβλέπεται να διπλασιασθεί στην Ευρώπη έως το 2050, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της οργάνωσης Alzheimer Europe. Με βάση τις νέες δυσοίωνες εκτιμήσεις, που βασίστηκαν

Αλτσχάιμερ: Γιορτές με έναν άνθρωπο που ξεχνά

Τα Χριστούγεννα απέχουν μόλις μία «αναπνοή»: Οι κούτες για τον στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου βγαίνουν από τις αποθήκες – εάν δεν είναι ήδη στημένο -, τα λαμπιόνια αναβοσβήνουν σε πολλά μπαλκ
μια παρέα εφήβων συνομιλεί

Η προσωπικότητα των εφήβων: προβλεπτικός παράγοντας για την εμφάνιση άνοιας

Η προσωπικότητα των εφήβων συνιστά προβλεπτικό παράγοντα της εμφάνισης άνοιας. Συγκεκριμένα, οι πιο ήρεμοι, ώριμοι και ενεργητικοί έφηβοι διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να παρουσιάσουν άνοια, σύμφωνα με
κοντινή φωτογραφία από ένα μάτι

Τα μάτια μπορούν να δείξουν τη νόσο Αλτσχάιμερ πολύ πριν εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα

Η νόσος Αλτσχάιμερ μεταβάλλει και βλάπτει τις λειτουργίες του εγκεφάλου ακόμα και δεκαετίες πριν εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα. Ωστόσο, με αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτή η έγκαιρη εξακρίβωση του
δύο δαχτυλίδια και ένα μικρό μπουκέτο λουλουδιών

Ο γάμος συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης άνοιας

Αυτοί που είναι παντρεμένοι διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν άνοια, σύμφωνα με νέα έρευνα. Τα μέχρι τώρα δεδομένα έχουν δείξει ότι οι παντρεμένοι έχουν λιγότερο συχνά κατάθλιψη, άγχος και

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!