Άνοια

γυναίκα αναπτύσσει διαταραχή ανοχής στη γλυκόζη που είναι παράγοντας κινδύνου για γνωστική εξασθένιση

Η διαταραχή ανοχής στη γλυκόζη είναι παράγοντας κινδύνου για γνωστική εξασθένιση

Η διαταραχή ανοχής στη γλυκόζη στη μέση ηλικία προβλέπει χειρότερη επίδοση στην επεισοδιακή μνήμη έπειτα από δέκα χρόνια, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Η γνωστική εξασθένιση και οι διαταραχές μνήμης ε
άνδρας ανακαλύπτει μια Νέα προσέγγιση που μπορεί να οδηγήσει σε εμβόλιο και θεραπεία για τη νόσο του Αλτσχάιμερ

Νέα προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε εμβόλιο και θεραπεία για τη νόσο του Αλτσχάιμερ

Η νέα έρευνα παρέχει ενθαρρυντικά αποτελέσματα για την ανάπτυξη πιθανής θεραπείας και εμβολίου για τη νόσο του Αλτσχάιμερ. Μια υποσχόμενη νέα προσέγγιση που μπορεί να οδηγήσει σε θεραπεία της νόσου

Παγκόσμια Ημέρα κατά της νόσου Alzheimer

Η 21η Σεπτεμβρίου έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά της νόσου Alzheimer, μιας εκφυλιστικής νόσου του εγκεφάλου, που χαρακτηρίζεται από προοδευτική έκπτωση των νοητικών λειτουργιών,
άνδρας ανακαλύπτει ποιες οδηγικές συνήθειες μπορούν να αποκαλύψουν πρώιμα συμπτώματα της νόσου Αλτσχάιμερ

Ποιες οδηγικές συνήθειες μπορούν να αποκαλύψουν πρώιμα συμπτώματα της νόσου Αλτσχάιμερ

Η ταχύτητα, οι αλλαγές λωρίδας, τα χιλιόμετρα που διανύει ένας οδηγός και οι ώρες που προτιμά να ταξιδεύει αποτελούν καμπανάκια για τη νόσο. Είναι γεγονός πως οι οδηγικές μας ικανότητες αλλάζουν όσ
άνδρας με νόσο Αλτσχάιμερ δέχεται το φάρμακο που εγκρίθηκε από τον FDA

Εγκρίθηκε φάρμακο για τη νόσο Αλτσχάιμερ από τον FDA

H νέα θεραπεία είναι η πρώτη που στοχεύει και επηρεάζει τον υποκείμενο τρόπο λειτουργίας της ασθένειας. Εν μέσω αντιπαράθεσης, ο Αμερικανικός Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) ενέκρινε στις 7
γυναίκα μαθαίνει ότι ο καφές μπορεί να μειώνει τον κίνδυνο για την εκδήλωση της νόσου του Αλτσχάιμερ

Ο καφές μπορεί να μειώνει τον κίνδυνο για την εκδήλωση της νόσου του Αλτσχάιμερ

Αν επιτρέπετε στον εαυτό σας μόνο έναν καφέ την ημέρα, η μελέτη δείχνει ότι ίσως θα ήταν καλύτερο να προσθέσετε ένα φλιτζάνι ακόμη. Ως μέρος μιας έρευνας για τη γήρανση στην Αυστραλία, ερευνητές απ
τομογραφίες εγκεφάλου που δείχνουν την εξέλιξη της νόσου του Αλτσχάιμερ

Η εξέλιξη της νόσου του Αλτσχάιμερ στον εγκέφαλο αναπτύσσεται πολύ διαφορετικά από ό,τι νομίζαμε

Για πρώτη φορά, ερευνητές χρησιμοποίησαν ανθρώπινα δεδομένα για να ποσοτικοποιήσουν την ταχύτητα των διαφορετικών διαδικασιών που οδηγούν στη νόσο του Αλτσχάιμερ. Οι ερευνητές βρήκαν ότι η νόσος αν
ηλικιωμένη γυναίκα με άνοια

ΠΟΥ: Περισσότεροι από 55 εκατ. άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με άνοια -Πώς θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί

Περισσότεροι από 55 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με άνοια, μια νευρολογική διαταραχή που τους στερεί τη μνήμη και κοστίζει στην παγκόσμια οικονομία 1,3 τρισεκατομμύριο ετησίως, ανακοίνωσε σήμε
επιστήμονας αναζητά τα κύτταρα που παίζουν σημαντικό ρόλο στη νόσο του Αλτσχάιμερ

Τα κύτταρα που παίζουν σημαντικό ρόλο στη νόσο του Αλτσχάιμερ

Νέα έρευνα εντόπισε μια μικρή ομάδα κυττάρων στον εγκέφαλο που μπορεί να βοηθήσουν να κατανοήσουμε πώς ξεκινά η νόσος του Αλτσχάιμερ και πώς να επιβραδύνουμε την εξέλιξή της. Η ανακάλυψη θα μπορούσ
άτομο βοηθά ασθενή με Νόσο Alzheimer όταν χάνονται οι λέξεις

Άνοια - Νόσος Alzheimer: Όταν χάνονται οι λέξεις

Ένα από τα πιο σημαντικά συμπτώματα της άνοιας είναι οι δυσκολίες στο λόγο. Η λεκτική ευφράδεια και ο λόγος γενικότερα επηρεάζονται με διάφορους τρόπους και δυσκολεύουν την επικοινωνία μεταξύ των ατόμ