Βιολογική Ψυχιατρική

σκίτσο με ανθρώπινο χέρι να κρατά ρολόι που δείχνει το DNA

Η ηλικία του DNA των νέων γιατρών μεγαλώνει 6 φορές περισσότερο στο πρώτο έτος ειδικότητας

Η νέα μελέτη δείχνει ότι η εμπειρία της ειδικότητας στο πρώτο έτος θα αυξήσει την ηλικία του DNA τους έξι φορές περισσότερο από το κανονικό. Και το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο αυξημένο μεταξύ εκείνω
γυναίκα που υποβάλλεται σε Ηλεκτροσπασμοθεραπεία

Ηλεκτροσπασμοθεραπεία: 80 χρόνια εφαρμογής στην ψυχιατρική θεραπευτική

Η ηλεκτροσπασμοθεραπεία (ΗΣΘ) αποτελεί την παλαιότερη –και τη μόνη– από τις πρώτες βιολογικές θεραπείες που παραμένει σε χρήση στην ψυχιατρική. Με αφορμή τη συμπλήρωση 80 ετών από την ανακάλυψή της επ
ζωγραφιά που απεικονίζει δύο κεφάλια τα οποία ανοίγουν και πέφτουν μέσα χάπια

Η εκπληκτική επίδραση του Placebo στη θεραπεία

Ο όρος “επίδραση placebo” (placebo effect) περιγράφει το πώς οι πεποιθήσεις μας για την αποτελεσματικότητα μιας αδρανούς θεραπείας μπορούν να οδηγήσουν σε εμφανή οφέλη για την υγεία μας. H επίδραση
γυναίκα βρίσκεται πίσω από σπασμένα παράθυρα

Το ψυχικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου σε ενήλικες 45 ετών και άνω

Οι ενήλικες 45 ετών και άνω που βιώνουν ψυχικό στρες, όπως κατάθλιψη και άγχος, ενδέχεται να παρουσιάσουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με μια νέα έρευνα στο περιοδικό “Circ
λευκός καμβάς με κόκκινο χρώμα

Bloodstain analysis: Τέχνη και επιστήμη

Πολλοί από εμάς έχουμε παρακολουθήσει αμερικάνικες σειρές που κάνουν αναφορές σε εγκληματολογικά ευρήματα, τεστ DNA, στοιχεία που χρησιμοποιούνται για να φτάσουμε στον δολοφόνο, καθώς και αναφορές στα
καρδιά ανθρώπου που υποφέρει από κατάθλιψη

Οι ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια υποφέρουν συχνά από κατάθλιψη και γνωσιακές βλάβες

Ο κιρκαδικός μηχανισμός επηρεάζει τις επιπτώσεις της καρδιακής ανεπάρκειας και η κατανόηση της λειτουργίας του στον εγκέφαλο, μπορεί να οδηγήσει σε νέες στρατηγικές για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής
έφηβος ανάβει τσιγάρο με κάνναβη

Η χρήση κάνναβης από τους εφήβους αυξάνει τον κίνδυνο κατάθλιψης

Η χρήση κάνναβης κατά την εφηβεία σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης μετά την ενηλικίωση, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη. Η χρήση κάνναβης κατά την εφηβεία σχετίζεται με αυξημ
σκίτσο με ένα χάρακα που μετρά τον πόνο και ένα μάτι που παρακολουθεί

Νέα επαναστατική εξέταση αίματος μπορεί να ‘μετρά’ τον πόνο

Ερευνητές ανέπτυξαν μια πρωτοποριακή εξέταση που μετρά συγκεκριμένους βιοδείκτες στο αίμα, οι οποίοι συνδέονται με τον πόνο, οδηγώντας σε προσωποποιημένη χορήγηση φαρμάκων, μειώνοντας δραστικά την υπε
γυναίκα ασκείται σε ένα μονοπάτι ενός πάρκου

Οι πρώτες κατευθυντήριες οδηγίες στον κόσμο για τη διαχείριση της σωματικής υγείας των ενηλίκων με σοβαρές ψυχικές διαταραχές από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δημοσίευσε τον Νοέμβριο τις πρώτες κατευθυντήριες οδηγίες στον κόσμο για τη διαχείριση της σωματικής υγείας των ενηλίκων με σοβαρές ψυχικές διαταραχές, όπως μέτρια
ένα πρόσωπο που χωρίζεται σε δύο από καθρέφτη με μπλε και κίτρινο χρώμα

Οι ερευνητές χρησιμοποιούν εγκεφαλικά κύτταρα για να μελετήσουν τη γενετική προέλευση της σχιζοφρένειας

Μία νέα ερευνητική προσέγγιση αγγίζει τη γενετική προέλευση της σχιζοφρένειας. Μια νέα πρωτοποριακή έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό Biological Psychiatry δημιούργησε μια νέα αναλυτική μέθοδο

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!