Θεραπευτικές Προσεγγίσεις

γυναίκα χρησιμοποιεί την Ψυχοθεραπευτική τεχνική της Αυθεντικής Κίνησης

Η Ψυχοθεραπευτική τεχνική της Αυθεντικής Κίνησης μέσα από τη συμβολή του Carl Jung

Έχω συναντήσει περιπτώσεις ασθενών, οι οποίοι δεν γνώριζαν σύμβολα, αλλά τα χόρευαν. Για κάποιους ανθρώπους ο χορός είναι ο πιο άμεσος και ισχυρός τρόπος εκδήλωσης ασυνείδητων περιεχομένων (Jung, 1929
γυναίκα συμμετέχει σε ομαδική ψυχοθεραπεία

Ομαδική Ψυχοθεραπεία: Τί είναι;

Η Ψυχοθεραπεία είναι ένα σχολείο δεύτερης ευκαιρίας, όπου μπορούμε να δοκιμάσουμε και να μάθουμε νέους τρόπους συνύπαρξης με τους άλλους, μέσα από μία πιο λειτουργική για μας θέση. Η Ομαδική Ψυχοθε
γυναίκα εφαρμόζει Mindfulness στην παραλία

Χρόνιος πόνος: η ανακούφιση που προσφέρει το Mindfulness

Χιλιάδες άνθρωποι υποφέρουν από χρόνιους πόνους που οφείλονται σε διαφορετικές ασθένειες ή παλιά τραύματα. Δεν έχει βρεθεί τρόπος να αντιμετωπίζεται ο χρόνιος πόνος φαρμακευτικά. Τα τελευταία χρόνια τ
άνδρας σε γνωριμία με την Βραχεία Εντατική Δυναμική Ψυχοθεραπεία (ΒΕΔΨ)

Μια γνωριμία με την Βραχεία Εντατική Δυναμική Ψυχοθεραπεία (ΒΕΔΨ)

Η Βραχεία Εντατική Δυναμική Ψυχοθεραπεία (ΒΕΔΨ) είναι μια εστιασμένη στο συναίσθημα ψυχοθεραπευτική προσέγγιση η οποία βασίζεται στη Θεωρία του Δεσμού του John Bowlby και της Mary Ainsworth καθώς και
ζευγάρι βρίσκεται σε θεραπεία με υποκατάστατο σύντροφο

Surrogate partner therapy (Ή αλλιώς θεραπεία με υποκατάστατο σύντροφο)

Πρόκειται για ένα είδος σεξουαλικής θεραπείας που ονομάζεται surrogate partner therapy (στα ελληνικά, θεραπεία με υποκατάστατο σύντροφο). Εφαρμόζεται ευρέως στην Αμερική (από όπου και πρωτοεμφανίστηκε
γυναίκα υποβάλλεται σε Ηλεκτροσπασμοθεραπεία

Ηλεκτροσπασμοθεραπεία ή αλλιώς θεραπεία με ηλεκτροσόκ

Η Ηλεκτροσπασμοθεραπεία, ευρύτερα γνωστή ως «ECT», είναι μια ιατρική θεραπεία που εκτελείται μόνο από εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας. Χρησιμοποιείται σε σοβαρά καταθλιπτικούς ασθενείς, στους ασθ
άτομο αναρωτιέται γιατί τα ψυχικά συμπτώματα απαιτούν μια προσέγγιση διαφορετική από αυτή των σωματικών συμπτωμάτων

Γιατί τα ψυχικά συμπτώματα απαιτούν μια προσέγγιση διαφορετική από αυτή των σωματικών συμπτωμάτων;

Τα συμπτώματα κακής ψυχικής υγείας αναζητούν έναν ενσυναισθητικό τρόπο «ακρόασης της εμπειρίας» παρά μια προσέγγιση κατά την οποία απλά συμπληρώνουμε μια λίστα συμπτωμάτων. Ένα σημαντικό στοιχείο γ
θεραπευόμενη σκέφτεται τα οφέλη της ατομικής και της ομαδικής ψυχοθεραπείας

Τα οφέλη της ατομικής και της ομαδικής ψυχοθεραπείας

γυναίκα ρωτάει το θεραπευτή πως θεραπεύει το τραύμα η Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία

Πώς θεραπεύει το τραύμα η Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία;

Η βραχυπρόθεσμη παρέμβαση αναπτύχθηκε για να βοηθήσει παιδιά και εφήβους που έχουν βιώσει ένα τραυματικό γεγονός. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία (CBT) που είναι εστιασμ
γυναίκα μαθαίνει την εξελικτική θεωρία στη ψυχολογία

Η εξελικτική θεωρία (evolution theory) στη ψυχολογία: Γνωριμία με την εξελικτική ψυχολογία (evolutionary psychology)

Το θεωρητικό και ερευνητικό υπόδειγμα της θεωρίας της εξέλιξης εφαρμόζεται στη ψυχολογία σε ένα κλάδο με τον τίτλο εξελικτική (evolutionary) ψυχολογία. Στόχος της είναι να μελετήσει την ανθρώπινη