Διατροφικές Διαταραχές

έγκυος με διατροφική διαταραχή και αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών

Οι έγκυες με διατροφικές διαταραχές έχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών

Οι έγκυες γυναίκες με διατροφικές διαταραχές πρέπει να κάνουν περισσότερες εξετάσεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, δεδομένου ότι έχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε τ
γυναίκα σπρώχνει μακριά της ένα πιάτο με δημητριακά και φρούτα

Πρωτοποριακή γενετική μελέτη υποδεικνύει ότι η ανορεξία έχει και μεταβολική προέλευση

Αυτή η νέα, παγκόσμια μελέτη, υποστηρίζει ότι η νευρική ανορεξία δεν είναι αποκλειστικά μία ψυχιατρική διαταραχή όπως πιστεύαμε αλλά και μια μεταβολική διαταραχή. Μια παγκόσμια μελέτη, με επικεφαλή
γυναίκα τρώει ένα κομμάτι μαρούλι

Αποκαλύφθηκαν τα πρώιμα συμπτώματα των διαταραχών διατροφής

Οι πρώτες προειδοποιητικές ενδείξεις ότι κάποιος μπορεί να έχει διαταραχή διατροφής, ταυτοποιήθηκαν από μια νέα βρετανική μελέτη μεγάλης κλίμακας. Τα ευρήματα της έρευνας, που δημοσιεύτηκαν στο περ
γυναίκα επιχειρεί άλμα επί κοντώ

Η Διαταραγμένη Διατροφική Συμπεριφορά σε Αθλητές: Γνωρίζουμε τις πραγματικές διαστάσεις που λαμβάνει;

Κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες υπάρχει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον σχετικά με τη διαταραγμένη διατροφική συμπεριφορά στο πλαίσιο του αθλητισμού. Ενώ είναι γεγονός πως η ενασχόληση με τον αθλητισμό
χέρι κρατάει ένα Καπ κέικ

“Όσο τρώω… αισθάνομαι”!

Όταν αρρωσταίνουμε, όταν υποφέρουμε από κατάθλιψη, όταν υποκύπτουμε στη νευρική ανορεξία και βουλιμία ή σε κάθε είδους εθισμό από ουσίες… μαίνεται μέσα μας μια εσωτερική διαμάχη ανάμεσα σ’ αυτό που αι
διάφορα φαγητά στο τραπέζι

Η έννοια του ελέγχου στις διατροφικές διαταραχές

Δεν υπάρχει μία απλή και αυτοτελής αιτία που οδηγεί στην εμφάνιση μιας διατροφικής διαταραχής. Η πρόκλησή της ανάγεται σε ένα συνδυασμό βιολογικών, ψυχολογικών και κοινωνικών παραγόντων. Ανάμεσα σ
γυναίκα στέκεται μπροστά στο ανοιχτό ψυγείο της το βράδυ

Σύνδρομο νυχτερινής σίτισης: γιατί ξυπνάω στη μέση του ύπνου για να φάω;

Το σύνδρομο νυχτερινής σίτισης περιγράφηκε για πρώτη φορά το 1955 από τον Stuncard ως μια διατροφική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από πρωινή ανορεξία, βραδινή υπερφαγία (κατανάλωση 25% της ημερήσιας π
γυναίκα τρώει αργά το βράδυ μπροστά από τον υπολογιστή

Βιολογική και συναισθηματική πείνα: πώς θα χάσω βάρος ακούγοντας το σώμα μου

Άλλος ένας χειμώνας πέρασε, οι διακοπές πλησιάζουν ή άρχισαν για κάποιους και το ερώτημα παραμένει το ίδιο: «γιατί να μην μπορώ να χάσω αυτά τα 2-5-10-20 κιλά που θέλω; Πόσες δίαιτες δοκίμασα, πόση γυ
γυναίκα ετοιμάζεται να πιει ένα ποτό

Drunkorexia – Αλκοολική Ανορεξία: Συνταγή καταστροφής

άνθρωπος με μαχαιροπίρουνο κόβει ένα αμύγδαλο

Το παράλογο των διατροφικών διαταραχών και ο δρόμος προς τη θεραπεία τους

«Ράψε το ρημάδι, θα σκάσεις!»«Φάε κάτι, θα πεθάνεις, δεν το βλέπεις;» Το παράλογο των διατροφικών διαταραχών στα μάτια όσων θεωρούν το βάρος, ένα απλό ισοζύγιο του πόσες θερμίδες λαμβάνεις και

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!