Θεραπευτική Διεργασία

άνδρες σε ομάδα ψυχοθεραπείας ανδρών

Γιατί είναι ωφέλιμες οι ομάδες ψυχοθεραπείας ανδρών

Παρά το γεγονός ότι οι άνδρες εμφανίζουν όλο και πιο συχνά συμπτώματα αποδυνάμωσης και κατάθλιψης, όλο και περισσότεροι αναζητούν θεραπευτική υποστήριξη παρά το ότι αυτό είναι σε σύγκρουση με τις παρα
θεραπεύτρια αντέχει τον πόνο του θεραπευόμενου

Οι άνθρωποι δεν χρειάζονται συμβουλές και καθοδήγηση, όταν υποφέρουν. Χρειάζονται κάποιον να αντέχει τον πόνο τους

Ο πόνος, το πένθος, η απόγνωση δεν θέλουν σωτήρες, δε θέλουν ήρωες. Θέλουν μια ψυχή που αφουγκράζεται. Μια ψυχή που συναισθάνεται. Που συμπονά. Που θαυμάζει το σθένος και την αντοχή αυτού που τα βιώνε
θεραπευόμενη συνομιλεί με τον θεραπευτή και θέλει να αλλάξει χωρίς να αλλάξει

Άλλαξέ με, χωρίς να με αλλάξεις

Κάποιος αποφασίζει να ξεκινήσει ψυχοθεραπεία. Άσχετα με τις αφορμές και τα αίτια που τον οδήγησαν στον θεραπευτή, υπάρχει ένα κρυφό μήνυμα πίσω από το αίτημα του. «Άλλαξέ με, χωρίς να με αλλάξεις». Με
άνδρας εστιάζει στο όνειρο και την ελπίδα ως μια διαδικασία θεραπευτικής παρέμβασης

Εστίαση στο όνειρο και την ελπίδα ως μια διαδικασία θεραπευτικής παρέμβασης: Παρουσίαση περιπτώσεων

Ο οραματισμός της λύσης, δίνει ελπίδα και με τη βοήθεια του θεραπευτή στη συνέχεια, τα άτομα δρομολογούν μικρά βήματα προς τη λύση. Με βάση τις θέσεις του κοινωνικού κονστρουξιονισμού (Gergen,1985,
ψυχοθεραπευτής διεξάγει διάλογο με τον θεραπευόμενό του

Θεραπευτικός διάλογος

Η ψυχοθεραπεία συνίσταται στην προσπάθεια να δομηθεί από κοινού η ιστορία, γεφυρώνοντας αυθαίρετα ή μη τα κενά ανάμεσα στο αφήγημα και στην συνειδητή ή ασυνείδητη αίσθηση περί ιστορίας, έτσι ώστε να α
γυναίκα αντιμετωπίζει συμπτώματα σε ασυνείδητο επίπεδο

Συμπτώματα: μία σύγκρουση σε ασυνείδητο επίπεδο

Σε αυτό το άρθρο, θα σας φέρουμε πιο κοντά σε μια πιο περιεκτική έννοια της ψυχικής και σωματικής υγείας και θα εξετάσουμε τα πιο ολιστικά στοιχεία των συμπτωμάτων. Επιπλέον, θα σας δώσουμε μια εισαγω
θεραπευτής ψυχολόγος παραδοσιακά εστιάζει στη συνεδρία στο παρελθόν

Οι Ψυχολόγοι παραδοσιακά εστιάζουν στο παρελθόν. Είναι σίγουρα σωστή αυτή η προσέγγιση;

Η ψυχοθεραπευτική εστίαση στο μέλλον δίνει την επιλογή να αναγνωρίζουμε πως έχουμε ελεύθερη βούληση και ότι δεν είμαστε απλά ένα αποτέλεσμα της παιδικής μας ηλικίας ή άλλων αρνητικών εμπειριών. Για
σκίτσο με ανθρώπινο κεφάλι που σκέφτεται τη ψυχολογική δυσκολία και βρίσκει λύση

Οι ενήλικες ψυχολογικές δυσκολίες ήταν κάποτε προστατευτικές ασπίδες

Mέσω της ψυχοθεραπείας, οι άνθρωποι είναι σε θέση να πλοηγούνται σταδιακά στις προκλήσεις της ζωής, αντιλαμβανόμενοι ότι δεν ευθύνονται αποκλειστικά οι ίδιοι για τις λανθασμένες και δυσλειτουργικές επ