Διπολική Διαταραχή

Το ταξίδι μου στην Διπολική Διαταραχή και πάλι πίσω

Μέχρι φέτος, δεν γνώριζα τίποτα για τη σχέση μεταξύ τραύματος και διπολικής διαταραχής. Μόνο όταν άρχισα να βιώνω την εμφάνιση της επιλόχειας διπολικής διαταραχής μετά τον τοκετό, απέκτησα ενδιαφέρον
τρισδιάστατο μοντέλο dna

Ερευνητές ανακάλυψαν τον πρώτο ισχυρό γενετικό παράγοντα κινδύνου για τη διπολική διαταραχή

Η κύρια θεραπεία για τη διπολική διαταραχή, το λίθιο, εγκρίθηκε πριν από μισό αιώνα, αλλά δεν βοηθά όλους τους ασθενείς και έχει σημαντικές παρενέργειες. Ελάχιστη πρόοδος έχει σημειωθεί στην εύρεση κα
άνδρας σε συνεδρία λαμβάνει έγκαιρη διάγνωση της διπολικής διαταραχής

H έγκαιρη διάγνωση της διπολικής διαταραχής και της ψύχωσης οδηγεί σε καλύτερη πρόγνωση

Μια μελέτη από τη Δανία ρίχνει φως σε γενετικούς παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση της διπολικής διαταραχής και ψύχωσης σε άτομα με κατάθλιψη. Η διπολική διαταραχή και οι διαταραχές σκέψη
γυναίκα έχει τα γονίδια που επηρεάζουν τη διπολική διαταραχή

Πώς τα γονίδια επηρεάζουν τη διπολική διαταραχή

Η διπολική διαταραχή μπορεί να είναι κληρονομική και οι ψυχίατροι υποστηρίζουν ότι τα γονίδια παίζουν ρόλο στην ανάπτυξη της διαταραχής. Το ακριβές μοτίβο κληρονομικότητας παραμένει ασαφές, ωστόσο
σκιά ατόμου που σκέφτεται ότι η αιτία εμφάνισης της Διπολικής Διαταραχής δεν είναι μόνο μία

Η αιτία εμφάνισης της Διπολικής Διαταραχής δεν είναι μόνο μία

Μετά από 12 χρόνια έρευνας για την εύρεση της αιτίας της διπολικής διαταραχής, οι ερευνητές καταλήγουν ότι η αιτία δεν μπορεί να είναι μόνο μία. Πολλοί άνθρωποι έχουν διαγνωσθεί με διπολική διαταρα
άνδρας σκέφτεται τους έξι προγνωστικούς παράγοντες που καθορίζουν την δόση λιθίου που απαιτείται για ασθενείς με διπολική διαταραχή

Έξι προγνωστικοί παράγοντες που καθορίζουν την δόση λιθίου που απαιτείται για ασθενείς με διπολική διαταραχή

Έξι είναι οι προγνωστικοί παράγοντες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον προσδιορισμό της ποσότητας λιθίου που απαιτείται για τη θεραπεία ασθενών με διπολική διαταραχή, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη με
γυναίκα σύντροφος ατόμου με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας

Οι σύντροφοι των ατόμων με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας

Σύμφωνα με νέα μελέτη, σχεδόν το 50% των ανθρώπων που έχουν παιδιά με συντρόφους που πάσχουν από σχιζοφρένεια ή διπολική διαταραχή, αντιμετωπίζουν και οι ίδιοι προβλήματα ψυχικής υγείας. Σχεδόν οι
γυναίκα με διπολική διαταραχή σε ράγες τρένου

Διπολική Διαταραχή: Τι είναι;

Η Διπολική Διαταραχή είναι μια σοβαρή και χρόνια ψυχική νόσος. Οι ασθενείς χρειάζονται συνεχή ιατρική και ψυχοθεραπευτική παρακολούθηση, συμμόρφωση στη λήψη της καθορισμένης φαρμακευτικής θεραπείας κα
κοπέλα με διπολική διαταραχή κοιτάζει το πρόσωπό της σε ένα σπασμένο καθρεφτάκι και αναρωτιέται εάν πάσχει και από ναρκισσισμό

Υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ της διπολικής διαταραχής και του ναρκισσισμού;

Συμπτώματα που μοιάζουν με ναρκισσισμό σε ένα άτομο με διπολική διαταραχή, μπορεί να κρύβουν και κάτι άλλο. Ομοίως, άτομα με ναρκισσιστική διαταραχή προσωπικότητας μπορεί να διαγνωσθούν εσφαλμένα με δ
γυναίκα που βιώνει διπολική διαταραχή

Διπολική Διαταραχή: Κλινική Εικόνα, Αιτιολογία και Θεραπευτική Αντιμετώπιση

Η Διπολική Διαταραχή, γνωστή και ως μανιοκατάθλιψη, είναι μια χρόνια ψυχική νόσος της διάθεσης, η οποία χαρακτηρίζεται από εναλλασσόμενα επεισόδια μανιακής και καταθλιπτικής συμπτωματολογίας. Παρά