Επιστημονικοί Συνεργάτες

To PsychologyNow.gr είναι το μεγαλύτερο site Ψυχολογίας στην Ελλάδα. Με έγκυρη ενημέρωση, καινοτόμες ενότητες, αξιόπιστη προσέγγιση και με έγκριτους επιστημονικούς συνεργάτες από το 2013 έχει αλλάξει τις τάσεις στην επικοινωνία και την προώθηση της Ψυχολογίας στην Ελλάδα και βρίσκεται στις οθόνες εκατοντάδων χιλιάδων αναγνωστών κάθε μήνα.

Τώρα, το PsychologyNow.gr σας δίνει το βήμα να ακουστεί η επαγγελματική σας φωνή στους χιλιάδες αναγνώστες μας. Αν είστε Ειδικός Ψυχικής Υγείας, Ψυχολόγος, Ψυχίατρος, Νευρολόγος, Ψυχοθεραπευτής και επαγγελματίας από το χώρο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών, μπορείτε να συνεργαστείτε με το PsychologyΝοw.gr, μέσω αρθρογραφίας εστιασμένη στην ψυχολογία, την ψυχική υγεία, την ψυχοθεραπεία και στις εφαρμογές αυτών στη ζωή μας.

Διαβάστε στο παρακάτω link τα κριτήρια συνεργασίας και ελάτε μαζί να δυναμώσουμε τη φωνή της Ψυχικής Υγείας και να εξελίξουμε τον Κόσμο της Ψυχολογίας.


Δείτε τους τρόπους συνεργασίας με το PsychologyNow.gr


Στοιχεία Επικοινωνίας


Eίναι κακό να κλαίμε; Μύθοι και αλήθειες για το κλάμα

Μύθοι και αλήθειες σχετικά με το κλάμα που μαζί τους μεγαλώσαμε, διδαχτήκαμε από γονείς, δασκάλους, φίλους και σημαντικούς άλλους. Πόσο ισχύουν τελικά και πόσο μας βοηθάνε ουσιαστικά; ...Δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Ξέσπασε σε λυγμούς... . Σ’ένα αστέρι, σ’έναν πλανήτη, το δικό μου, τη Γη, υπήρχε ένας μικρός πρίγκιπας που χρειαζόταν παρηγοριά.

Το έξω είναι ο πατέρας, το μέσα η μητέρα (Carl Jung)

Στον απόηχο της αναστάσιμης εβδομάδας, παραθέτω μία υπέροχη σκιαγράφηση του αποφασιστικού ρόλου των δύο γονέων. Οι δύο κορυφαίοι ψυχίατροι, Καρλ Γιούνγκ και Ερικ Έρικσον, αναλύουν πώς η ποιότητα του γονεϊκού ρόλου, επηρεάζει τη δημιουργία της ανάλογης προσωπικότητας του παιδιού και άρα του αυριανού ενήλικα - καθώς, μαζί με κάποιο ποσοστό

Δοκίμασε αυτούς τους 3 τρόπους για να χαλαρώσεις

Μέσα στην καθημερινότητά μας, όλοι μας έχουμε βρεθεί σε κατάσταση έντασης. Όταν είμαστε σε ένταση, π.χ. από άγχος ή πίεση, ενεργοποιείται το συμπαθητικό νευρικό σύστημα κι εμφανίζουμε διάφορα συμπτώματα, όπως: ταχυκαρδία, κοφτή αναπνοή, μυϊκή ένταση, πονοκέφαλο, ζάλη, κράμπες στο στομάχι κ.λ.π. Για να χαλαρώσουμε, πρέπει να κατασταλεί η λειτουργία του

Επιθετικότητα- Τι να κάνουμε όταν δυσκολευόμαστε να τη διαχειριστούμε

Η τάση σε ξεσπάσματα θυμού και επιθετική συμπεριφορά είναι κάτι που βαραίνει τόσο το ίδιο το άτομο όσο και το περιβάλλον του. Αρνητικά συναισθήματα (όπως ο θυμός, η ματαίωση, η απογοήτευση, η απόγνωση κ.α.) που μπορούν να οδηγήσουν σε επιθετική συμπεριφορά είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης και ζωής. Διάφοροι παράγοντες όπως

Πως αλλάζοντας τον τρόπο που σκεφτόμαστε, μπορούμε ν’ αλλάξουμε τη ζωή μας

Αν θέλουμε να αλλάξουμε τη συμπεριφορά μας και να σπάσουμε τους φαύλους κύκλους αρνητικών σκέψεων-συναισθημάτων-συμπεριφορών, είναι σημαντικό να δώσουμε προσοχή για να κατανοήσουμε τί πάει λάθος στη σκέψη μας και στον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο. Τί «γυαλιά» φοράμε κάθε φορά που ερμηνεύουμε ένα γεγονός, τον εαυτό μας ή τη

Ποιος αποφασίζει τελικά στην οικογένεια και με ποια κριτήρια;

Παλαιότερα στην Ελλάδα, αρκετά παιδιά βίωσαν σκληρές καταστάσεις λόγω πολέμων και δύσκολων συνθηκών διαβίωσης. Είδαν εικόνες και έζησαν εμπειρίες που κανένα παιδί δε χρειάζεται να βιώσει. Μετά από αυτή την πολύ σκληρή περίοδο περάσαμε στο άλλο άκρο: να μην στεναχωρήσουμε το παιδί. Τι τελικά χρειάζεται να αποκαλύπτουμε στα παιδιά και

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...