Επιστημονικοί Συνεργάτες

To PsychologyNow.gr είναι το μεγαλύτερο site Ψυχολογίας στην Ελλάδα. Με έγκυρη ενημέρωση, καινοτόμες ενότητες, αξιόπιστη προσέγγιση και με έγκριτους επιστημονικούς συνεργάτες από το 2013 έχει αλλάξει τις τάσεις στην επικοινωνία και την προώθηση της Ψυχολογίας στην Ελλάδα και βρίσκεται στις οθόνες εκατοντάδων χιλιάδων αναγνωστών κάθε μήνα.

Τώρα, το PsychologyNow.gr σας δίνει το βήμα να ακουστεί η επαγγελματική σας φωνή στους χιλιάδες αναγνώστες μας. Αν είστε Ειδικός Ψυχικής Υγείας, Ψυχολόγος, Ψυχίατρος, Νευρολόγος, Ψυχοθεραπευτής και επαγγελματίας από το χώρο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών, μπορείτε να συνεργαστείτε με το PsychologyΝοw.gr, μέσω αρθρογραφίας εστιασμένη στην ψυχολογία, την ψυχική υγεία, την ψυχοθεραπεία και στις εφαρμογές αυτών στη ζωή μας.

Διαβάστε στο παρακάτω link τα κριτήρια συνεργασίας και ελάτε μαζί να δυναμώσουμε τη φωνή της Ψυχικής Υγείας και να εξελίξουμε τον Κόσμο της Ψυχολογίας.


Δείτε τους τρόπους συνεργασίας με το PsychologyNow.gr

Κωνσταντίνα Αρβανίτη

Η Κωνσταντίνα Παν. Αρβανίτη είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια, κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος με Mεταπτυχιακό στην Γνωστική – Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία. Πραγματοποίησε την μετεκπαίδευσή της στην Παιδοψυχολογία – Παιδοψυχιατρική του Παν. Αιγαίου και στις Τεχνικές Διαχείρισης του Άγχους & της Κατάθλιψης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Συμβουλευτική Ψυχολόγος


Στοιχεία Επικοινωνίας

Φορέας Εργασίας :
Στρατηγού Νίδερ 6
Τηλέφωνο :
6945480523
Email :
karvaniti@anotherpointofview.gr
Ιστότοπος :
http://www.anotherpointofview.gr/
Κοινωνικά Δίκτυα :

Οι οχτώ επικρατέστερες τεχνικές για να διαχειριστείτε το άγχος

Το πρόβλημα με το άγχος είναι ότι κλιμακώνεται εύκολα. Ο φόβος προκαλεί φόβο. Όσο περισσότερο ανησυχούμε ότι κάτι κακό θα συμβεί, τόσο περισσότερο πείθουμε τον εαυτό μας πως είναι σίγουρο ότι το κακό αυτό θα συμβεί. ‘Όμως μην ξεχνάμε πως το μόνο πράγμα που μας κάνει να ανησυχούμε είναι ο

Νιώθετε συχνά θλιμμένος χωρίς λόγο; Γιατί συμβαίνει αυτό;

Σας συμβαίνει συχνά να αισθάνεστε λυπημένοι χωρίς λόγο; Στην πραγματικότητα, υπάρχει πάντα ένας λόγος, απλώς είναι λιγότερο προφανής. Είναι απολύτως φυσικό να αισθάνεστε λυπημένοι όταν συμβαίνει κάτι κακό στη ζωή σας. Είναι εντελώς ανθρώπινο να αισθάνεστε άσχημα όταν η ζωή γίνεται σκληρή. Αυτό δεν σημαίνει ότι είστε αδύναμοι ή έχετε παραιτηθεί.

Εφτά αιτίες φόβου που εξηγούν γιατί αποφεύγουμε κάποια πράγματα στη ζωή

Ως άνθρωποι, φοβόμαστε διάφορα πράγματα στη ζωή μας. Μερικές φορές, μάλιστα, αναπτύσσουμε και σοβαρές φοβίες. Ποιες είναι οι βαθύτερες αιτίες του φόβου; Ποιοι είναι οι λόγοι για αυτές τις αντιδράσεις; Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια των συνεδριών, μία θεραπευόμενή μου μού εκμυστηρεύτηκε ένα παλιό της φόβο : Όταν ήμουν μικρό κορίτσι, φοβόμουν

Μαθαίνω να συγχωρώ: για μένα ή για τους άλλους;

Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, το να συγχωρούμε τον εαυτό μας και τους άλλους έχει πολλαπλά οφέλη, τόσο για την ψυχολογία όσο και για το σώμα μας. Πώς ορίζουμε τη συγχώρεση; Ας ξεκινήσουμε από την ετυμολογία της λέξης. Συν – χωρώ σημαίνει δίνω χώρο. Δίνω χώρο σε μια διαφορετική άποψη από τη

Τα χαρακτηριστικά της εποικοδομητικής κριτικής

Τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική μας ζωή, η εποικοδομητική κριτική είναι απαραίτητη προκειμένου να φτάσουμε στην αλήθεια και να κατανοήσουμε πώς είναι να βλέπουμε τους εαυτούς μας από μια άλλη οπτική γωνία. Η εποικοδομητική κριτική είναι, ένας όρος που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο σε χώρους εργασίας, με πρακτική εφαρμογή,

Τα εφτά βήματα για μια πιο ευτυχισμένη ζωή

Βηματίστε στην οδό της ευτυχίας. 1. Αποδεχτείτε τα αρνητικά συναισθήματα Επιτρέψτε στον εαυτό σας να είναι άνθρωπος. Όταν δεχόμαστε ότι συναισθήματα  όπως ο φόβος, η θλίψη ή το άγχος, είναι φυσιολογικά, είναι πιο πιθανό να τα ξεπεράσουμε. Το παράδοξο είναι ότι όταν αποδεχόμαστε τα συναισθήματά μας - όταν δίνουμε στον εαυτό μας

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...