Υποθέτουμε ότι όλοι οι άνθρωποι βλέπουν την ζωή από την δική μας οπτική γωνία. Υποθέτουμε ότι οι άλλοι σκέφτονται όπως σκεφτόμαστε, κρίνουν με τα ίδια κριτήρια που κρίνουμε, νιώθουν όπως νιώθουμε. Γι’ αυτό έχουμε τον φόβο να είμαστε ο εαυτός μας δίπλα στους άλλους.