Επιστημονικοί Συνεργάτες

To PsychologyNow.gr είναι το μεγαλύτερο site Ψυχολογίας στην Ελλάδα. Με έγκυρη ενημέρωση, καινοτόμες ενότητες, αξιόπιστη προσέγγιση και με έγκριτους επιστημονικούς συνεργάτες από το 2013 έχει αλλάξει τις τάσεις στην επικοινωνία και την προώθηση της Ψυχολογίας στην Ελλάδα και βρίσκεται στις οθόνες εκατοντάδων χιλιάδων αναγνωστών κάθε μήνα.

Τώρα, το PsychologyNow.gr σας δίνει το βήμα να ακουστεί η επαγγελματική σας φωνή στους χιλιάδες αναγνώστες μας. Αν είστε Ειδικός Ψυχικής Υγείας, Ψυχολόγος, Ψυχίατρος, Νευρολόγος, Ψυχοθεραπευτής και επαγγελματίας από το χώρο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών, μπορείτε να συνεργαστείτε με το PsychologyΝοw.gr, μέσω αρθρογραφίας εστιασμένη στην ψυχολογία, την ψυχική υγεία, την ψυχοθεραπεία και στις εφαρμογές αυτών στη ζωή μας.

Διαβάστε στο παρακάτω link τα κριτήρια συνεργασίας και ελάτε μαζί να δυναμώσουμε τη φωνή της Ψυχικής Υγείας και να εξελίξουμε τον Κόσμο της Ψυχολογίας.


Δείτε τους τρόπους συνεργασίας με το PsychologyNow.gr

Βασιλική Μπελογιάννη

Η Βασιλική Μπελογιάννη σπούδασε Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου απ’ όπου αποφοίτησε το 2012. Σήμερα είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια της «Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης» στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, ενώ απασχολείται επαγγελματικά ως εκπαιδευτικός σε διεπιστημονικές ομάδες ψυχοπαιδαγωγικών κέντρων.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη Σχολική Ψυχολογία, ενώ έχει ασχοληθεί ερευνητικά με θέματα ψυχολογίας της μάθησης, όπως είναι η ειδική διδακτική, οι μαθησιακές δυσκολίες και η δημιουργικότητα, αλλά και με ευρύτερα ζητήματα που αφορούν στην ψυχολογία των μαθητών, όπως είναι η συναισθηματική εκφραστικότητα, η προκαταληπτική συμπεριφορά και οι διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ ομηλίκων.

Φιλόλογος, MSc Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης


Στοιχεία Επικοινωνίας

Email :
[email protected]

Ακαδημαϊκή υποεπίδοση: Όταν τα λαμπρά μυαλά αποτυγχάνουν στο σχολείο

Η υποεπίδοση μπορεί να πλήξει μαθητές από όλο το φάσμα των σχολικών ικανοτήτων, ωστόσο, είναι τείνει να είναι πιο εμφανής σε ομάδες μαθητών με υψηλές ικανότητες μάθησης. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των μαθητών με υποεπίδοση και πώς μπορούμε να τους υποστηρίξουμε; Μολονότι αποτελεί ένα σύνηθες δυσεπίλυτο πρόβλημα στη διεθνή σχολική πραγματικότητα,...

Μαθητές επίμονα αδιάφοροι: Πιθανές αιτίες κι ενδεικτικές λύσεις

Ο μαθητής με ελλιπή κίνητρα μάθησης αναγνωρίζεται συχνά με την πρώτη ματιά. Είναι εκείνος  που ολόκληρη η στάση του φωνάζει: «Δεν με ενδιαφέρει το μάθημά σου!». Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να διαχειριστούν μία τέτοια κατάσταση; Τις τελευταίες δεκαετίες το αίτημα για συμπεριληπτική εκπαίδευση έχει οδηγήσει σε πλήθος μεταρρυθμίσεων που επιτρέπουν την...

Χαρισματικοί μαθητές, τα «παραμελημένα» παιδιά της γενικής τάξης

Οι χαρισματικοί μαθητές που φοιτούν στη γενική τάξη αποτελούν σήμερα ίσως μία από τις πλέον παραμελημένες ομάδες μαθητών τόσο εκπαιδευτικά, όσο και ερευνητικά. Ελλείψει ειδικών γνώσεων για την αναγνώριση, την εκπαίδευση και την ενίσχυση τους, οι μαθητές αυτοί καταλήγουν πολλές φορές στο περιθώριο της μαθησιακής διαδικασίας, ενώ συχνά μπορεί να παρουσιάζουν...

Χρήσιμες συμβουλές για τη συμπερίληψη του μαθητή με δυσκολίες στη γενική τάξη

Πολύ συχνά οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας καλούνται να εντάξουν αποτελεσματικά μαθητές με ποικίλες δυσκολίες στην μάθηση. Το γεγονός προκαλεί σε ορισμένες περιπτώσεις την αμηχανία των καθηγητών που, παρά την καλή τους θέληση, δεν γνωρίζουν κατάλληλες τεχνικές συμπερίληψης των μαθητών με δυσκολίες. Παρακάτω ακολουθούν 20 πρακτικές συμβουλές, χρήσιμες για κάθε μαθητή και τάξη.  1.

Ο θυμωμένος μαθητής: μικρές ιδέες για τη διαχείριση του θυμού στη σχολική τάξη

Τίποτα δεν είναι τόσο αποδιοργανωτικό την ώρα του μαθήματος από έναν μαθητή που δυσκολεύεται να διαχειριστεί το θυμό του και παρουσιάζει έντονα ξεσπάσματα κι ακατάλληλες συμπεριφορές. Πράγματι, αυτού του είδους η υπερχείλιση συναισθημάτων μπορεί να υπονομεύσει το θετικό κλίμα του μαθήματος και να σαμποτάρει κάθε προσπάθεια για αποτελεσματική διαχείριση της τάξης.

Σχέση εκπαιδευτικών-μαθητών: Φιλικοί, αλλά όχι φίλοι

Εσείς πόση από την προσωπική σας ζωή μοιράζεστε με τους μαθητές σας; Πριν από μερικά χρόνια στη διάρκεια ενός ιδιαίτερου μαθήματος, μια έφηβη μαθήτρια θέλησε εξαίφνης να μοιραστεί μαζί μου ότι έχει αγόρι. Φυσικά, στο πλαίσιο ιδιαιτέρων μαθημάτων, λόγω εγγύτητας, τέτοιες αποκαλύψεις είναι ιδιαίτερα συνήθεις και συχνά αποτελούν ένδειξη της εμπιστοσύνης...

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...