Σχολείο

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: «Ο εκφοβισμός στην ψηφιακή εποχή» | Νίκος Τσακνάκης

Η Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, δίνει την αφορμή για να γίνει λόγος για μία νέα μορφή εκφοβισμού που παρουσιάζει αύξηση, λόγω της ραγδαίας διάδοσης το

6η Μαρτίου – Hμέρα κατά της Βίας στο Σχολείο: Αναγκαίο το Δηµοκρατικό Σχολείο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας

Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε το 2011 από το Υπουργείο Παιδείας ως «Ηµέρα κατά της Βίας στο Σχολείο». Την πρόταση για την καθιέρωση της ηµέρας αυτής είχε υποστηρίξει και ο Συνήγορος του Πολίτη, συµ

Πώς να Προσεγγίσετε τα Παιδιά που Χρειάζονται Βοήθεια

Oι γονείς και οι δάσκαλοι, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή υποστήριξης των παιδιών και των εφήβων. Είναι σημαντικό να διατηρούν ανοιχτή την επικοινωνία μαζί τους και να χτίζουν ένα αίσθημα ασφάλειας.

Η Σημασία της Γονεϊκής Εμπλοκής στη Μάθηση των Παιδιών, της Βασιλικής Μπελογιάννη

Μολονότι η κοινή πεποίθηση θέλει τους εκπαιδευτικούς ως τους κατεξοχήν υπεύθυνους για τη μάθηση των παιδιών, πλήθος ερευνών καταδεικνύει σήμερα ότι η εμπλοκή των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών του

Τα Οφέλη των Αντίξοων Συνθηκών Ανατροφής στις Γνωστικές Επιδόσεις

Μέχρι τώρα επικρατούσε η αντίληψη ότι τα παιδιά που προέρχονταν από λιγότερο ευκατάστατες οικογένειες ή μεγάλωναν σε ένα μεταβαλλόμενο οικογενειακό περιβάλλον, είχαν περιορισμένες ικανότητες. Γενικ

Σχολικός Εκφοβισμός: Τί Μπορούμε να Κάνουμε ως Γονείς – Εκπαιδευτικοί – Παιδιά, της Δήμητρας Ρούκη

Σύμφωνα με τον Dan Olweus, 1993: Ένας μαθητής/μια μαθήτρια θεωρείται θύμα εκφοβισμού, όταν εκτίθεται επανειλημμένα και σε διάρκεια χρόνου σε αρνητικές ενέργειες ενός ή περισσοτέρων μαθητών, οι οποίοι

H Aποδοχή Στερεοτύπων Μπορεί να Περιορίσει τη Δημιουργικότητα των Μαθητών, της Βασιλικής Μπελογιάννη

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς τα στερεότυπα και η προκατάληψη ανήκουν ίσως στις πλέον «τετριμμένες» και κοινότοπες κοινωνικές έννοιες. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές οπότε εκστομίζουμε πολλαπλούς

Κίνητρα και Μάθηση: Ενεργοποιώντας τον Αδιάφορο Μαθητή, της Βασιλικής Μπελογιάννη

Λέγεται πολύ συχνά ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι η προσέλκυση του μαθησιακού ενδιαφέροντος των παιδιών. Πράγματι, πολλές φορές, το βασικότερο εμπόδιο στην επίτε

Η ικανότητα αυτορρύθμισης και ο ρόλος των δασκάλων στην ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών, της Ευαγγελίας Φραγκούλη

Η αυτορρύθμιση όμως, είναι μια ευρεία έννοια, η οποία περιλαμβάνει γνωστικές και συμπεριφορικές διεργασίες που επιτρέπουν στο άτομο να διατηρεί θετικά επίπεδα κινήτρου, συναισθηματικής και κοινωνικής

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...