• Οδηγός Σπουδών
    Ψυχολογίας και Ψυχοθεραπείας
    2020/21

Εισαγωγή στην εκπαίδευση: Δουλεύοντας με παραβατικούς νέους με συνυπάρχουσες κλινικές οντότητες

Γενική Περιγραφή Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Στα 4 χρόνια της λειτουργίας του το Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 370 επαγγελματίες ψυχικής υγείας, εκπαίδευσης και κοινωνικής φροντίδας, σε περισσότερες από 400 εκπαιδευτικές ώρες.

Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα στηρίζονται στο συνδυασμό της επιστημονικής τεκμηρίωσης με την εφαρμοσμένη καλή κλινική πρακτική και εμπειρία, προσδίδοντας στους εκπαιδευόμενους γνώσεις και δεξιότητες προς αξιοποίηση στην επαγγελματική τους ζωή.

Οι εκπαιδευτές μας είναι επαγγελματίες με πολυετή κλινική εμπειρία στα θέματα που παρουσιάζουν.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επισκεφθείτε www.kpechios.grwww.tetedu.gr
E-mail: seminars@kpechios.gr,  
Τηλέφωνο2105731581

ΣΚΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σκοπός: Οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες, στάσεις, απόψεις και συμπεριφορές σε σχέση με την παραβατικότητα των νέων και τις συνυπάρχουσες ψυχιατρικές διαταραχές, εφαρμόσιμες στη δουλειά με αυτόν τον πληθυσμό, όπως αυτές προκύπτουν από τις κύριες θεωρητικές και κλινικές προσεγγίσεις.

Ώστε: Να μπορούν να σχεδιάζουν ένα πλάνο θεραπείας και αποκατάστασης λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες του ατόμου και τις διαθέσιμες υπηρεσίες, σε πλαίσιο διεπιστημονικής και διατομεακής συνεργασίας και να μπορούν να καταρτίζουν ένα σχέδιο πρόληψης της παραβατικότητας, σε ατομικό και κοινοτικό επίπεδο.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Κόστος: 180,00

Ειδική τιμή για ομαδικές εγγραφές / ανέργους / φοιτητές: 130,00

Φωτογραφίες Φορέα:

Επικοινωνία με Φορέα

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στον φορέα εκπαίδευσης.

Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας.
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας.
Παρακαλούμε συμπληρώστε το email σας.
Παρακαλούμε συμπληρώστε το θέμα σας.
Παρακαλούμε συμπληρώστε το μηνυμά σας.
Invalid Input

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...