PsychologyNow Team

Φαινόμενο του τρίτου προσώπου (third person effect)

Φαινόμενο του τρίτου προσώπου (third person effect)

PsychologyNow Team
δύο άνθρωποι συνομιλούν και εξετάζουν το Φαινόμενο του τρίτου προσώπου
Image credit: MART PRODUCTION / pexels.com

Τείνουμε να πιστεύουμε ότι οι άλλοι επηρεάζονται πιο εύκολα από ό,τι εμείς από μηνύματα που έχουν σκοπό να πείσουν (διαφημιστικά, πολιτικά).


Αυτό μπορεί να συμβαίνει λόγω της μεροληψίας της αισιοδοξίας, κατά την οποία υποτιμάμε τις πιθανότητες να συμβεί κάτι αρνητικό σε μας, πιστεύοντας, ταυτόχρονα, ότι είναι πιο πιθανό να συμβεί στους άλλους, κάτι που προστατεύει την αυτοεκτίμηση μας και διατηρεί το αίσθημα ότι έχουμε τον έλεγχο.


Βιβλιογραφία:

Davison, W. P. (1983). The third-person effect in communication. Public opinion quarterly, 47(1), 1-15.

Συγγραφέας: Ακριβή Ανδρινοπούλου, Προπτυχιακή φοιτήτρια Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

*Απαγορεύεται ρητώς η αναπαραγωγή χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων της ιστοσελίδας*

2. banner diafhmishs mypsychologist koino

Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook 
Ακολουθήστε μας στο Twitter 

Βρείτε μας στα...