PsychologyNow Team

Τα πλήρως διαδικτυακά μαθήματα στο πανεπιστήμιο συνδέονται με μεγαλύτερη ψυχολογική δυσφορία

Τα πλήρως διαδικτυακά μαθήματα στο πανεπιστήμιο συνδέονται με μεγαλύτερη ψυχολογική δυσφορία

PsychologyNow Team
φοιτήτρια παρακολουθεί πλήρως διαδικτυακά μαθήματα στο πανεπιστήμιο
Image credit: master1305 / freepik.com

Μία σημαντική παράμετρος που χρειάζεται να εξετάσουν τα πανεπιστήμια.


Τα πλήρως εξ αποστάσεως μαθήματα σε πανεπιστήμια συνδέονται με υψηλότερα επίπεδα ψυχολογικής δυσφορίας κατά τη διάρκεια του 2021 για τους φοιτητές σε σύγκριση με εκείνους που παρακολουθούν μαθήματα υβριδικής μορφής, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε online στις 30 Νοεμβρίου στο JAMA Network Open.

Ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ στη Βοστώνη εξέτασαν τη συσχέτιση μεταξύ του μοντέλου παράδοσης μαθημάτων και της ψυχολογικής δυσφορίας μεταξύ των φοιτητών κολεγίων των ΗΠΑ. Η ανάλυση περιελάμβανε 59.250 προπτυχιακούς φοιτητές πλήρους φοίτησης που συμμετείχαν σε έρευνα κατά τη διάρκεια από τον Ιανουάριο έως τις αρχές Ιουνίου 2021.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι φοιτητές που παρακολουθούσαν μαθήματα πλήρως διαδικτυακά (61,2%) ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα ψυχολογικής δυσφορίας από εκείνους που παρακολουθούσαν ένα συνδυασμό διαδικτυακών και δια ζώσης μαθημάτων (35,3%).


Διαβάστε σχετικά: Ψηφιακή διδασκαλία: Eυκαιρία ή πρόκληση;


Όταν ελέγχθηκαν η γεωγραφική περιοχή, το έτος φοίτησης, το φύλο, η φυλή και η εθνικότητα, η επισιτιστική ασφάλεια, οι τρέχουσες αγχώδεις ή/και καταθλιπτικές διαταραχές, οι ανησυχίες COVID-19 και η κατοικία (διαμονή στην πανεπιστημιούπολη, εκτός πανεπιστημιούπολης με οικογένεια ή άλλες ρυθμίσεις εκτός πανεπιστημιούπολης), η συσχέτιση παρέμεινε σημαντική. Κατά την περαιτέρω προσαρμογή για τον χρόνο που δαπανάται για την κοινωνικοποίηση με φίλους, η συσχέτιση παρέμεινε επίσης σημαντική.

Τα ευρήματα αυτής της μελέτης υποδηλώνουν ότι οι επαγγελματίες ψυχικής υγείας μπορεί να επιθυμούν να εξετάσουν τη συσχέτιση των μοντέλων παράδοσης μαθημάτων με τα αποτελέσματα της ψυχικής υγείας όταν εργάζονται με φοιτητές, γράφουν οι συγγραφείς. Τα κολέγια θα πρέπει να γνωρίζουν την επιβάρυνση της ψυχικής υγείας που συνδέεται με την παρακολούθηση πλήρως διαδικτυακών μαθημάτων και να εξετάζουν την υποστήριξη των φοιτητών δια ζώσης.


Έρευνα: Abdelrahman ElTohamy et al, Association Between College Course Delivery Model and Rates of Psychological Distress During the COVID-19 Pandemic, JAMA Network Open (2022). DOI: 10.1001/jamanetworkopen.2022.44270

Απόδοση - Επιμέλεια: PsychologyNow.gr
Πηγή

*Απαγορεύεται ρητώς η αναπαραγωγή χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων της ιστοσελίδας*

2. banner diafhmishs mypsychologist koino

Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook 
Ακολουθήστε μας στο Twitter 

Βρείτε μας στα...