Μάθηση

Δημιουργικότητα στη Σχολική τάξη. Τελικά Μπορούμε να τη Διδάξουμε

Στη σύγχρονη κοινωνία, η δημιουργικότητα δεν θεωρείται απλά ικανότητα, αλλά κοινωνική αξία, αφού αποτελεί προϋπόθεση για τόσο για την κοινωνική, επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο, όσο και για την οι
Αδιάφορος μαθητής στέκεται μπροστά στο βιβλίο του, ψάχνοντας κίνητρο για μάθηση

Κίνητρα και Μάθηση: Ενεργοποιώντας τον Αδιάφορο Μαθητή

Λέγεται πολύ συχνά ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι η προσέλκυση του μαθησιακού ενδιαφέροντος των παιδιών. Πράγματι, πολλές φορές, το βασικότερο εμπόδιο στην επίτε

Η ικανότητα αυτορρύθμισης και ο ρόλος των δασκάλων στην ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών

Η αυτορρύθμιση όμως, είναι μια ευρεία έννοια, η οποία περιλαμβάνει γνωστικές και συμπεριφορικές διεργασίες που επιτρέπουν στο άτομο να διατηρεί θετικά επίπεδα κινήτρου, συναισθηματικής και κοινωνικής

Διδάσκοντας την επιστήμη της… αποτυχίας

Η ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε κατά πρόσωπο την αποτυχία και να συνεχίζουμε την προσπάθεια είναι ίσως μια από τις πιο σημαντικές κατακτήσεις για την επίτευξη της μάθησης και εν τέλει της επιτυχίας

Μαθαίνουν διαφορετικά τη γλώσσα τα αγόρια από τα κορίτσια;

Οι ειδικοί θεωρούν ότι η γλώσσα χρησιμοποιεί ένα νοητικό λεξιλόγιο και μια νοητική γραμματική. Το νοητικό “λεξιλόγιο” αποθηκεύει ήχους, λέξεις, συχνές φράσεις, ενώ η νοητική “γραμματική” περιλαμβάνει

H Aποδοχή Στερεοτύπων Μπορεί να Περιορίσει τη Δημιουργικότητα των Μαθητών

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς τα στερεότυπα και η προκατάληψη ανήκουν ίσως στις πλέον «τετριμμένες» και κοινότοπες κοινωνικές έννοιες. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές οπότε εκστομίζουμε πολλαπλούς

Η Σημασία της Γονεϊκής Εμπλοκής στη Μάθηση των Παιδιών

Μολονότι η κοινή πεποίθηση θέλει τους εκπαιδευτικούς ως τους κατεξοχήν υπεύθυνους για τη μάθηση των παιδιών, πλήθος ερευνών καταδεικνύει σήμερα ότι η εμπλοκή των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών του

Πώς να τονώνετε τα κίνητρα των μαθητών και πώς να τους βοηθήσετε να υιοθετούν αποτελεσματικότερες δεξιότητες οργάνωσης της μάθησης

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι σημαντικοί άλλοι είναι σημαντικό να διαθέτουν ρεαλιστικές προσδοκίες για τη σχολική επίτευξη των μαθητών και να ενισχύουν τις προσπάθειές τους για, όσο το δυνατ
μάθηση παιδί ψυχολογία

Η αργή μάθηση στο παιδί, είναι ένδειξη σωστής μάθησης

Έχουμε την τάση να υποθέτουμε ότι αν μαθαίνουμε κάτι εύκολα, το μαθαίνουμε και καλά. Ειδικότερα στο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί μένουν ικανοποιημένοι όταν τα παιδιά κατανοούν γρήγορα μια έννοια ή μ

Νέα δεδομένα εκμάθησης των μαθηματικών για τα παιδιά

Η διδασκαλία των μαθηματικών με τη χρήση αφηρημένων χειρονομιών είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να τα μαθαίνουν τα παιδιά, σύμφωνα με την έρευνα. Παιδιά 8 ετών απέκτησαν μια βαθύτερη κατανόησ

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...