Μάθηση

Ορισμένοι τύποι μάθησης είναι πιο αποτελεσματικοί στην εφηβεία

Η κοινή σοφία υποστηρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι η καλύτερη περίοδος για μάθηση. Όμως μια νέα μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Psychological Science υποστηρίζει ότι για ορισμένους τύπους αριθμητι

Χρήσιμες συμβουλές για τη συμπερίληψη του μαθητή με δυσκολίες στη γενική τάξη

Πολύ συχνά οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας καλούνται να εντάξουν αποτελεσματικά μαθητές με ποικίλες δυσκολίες στην μάθηση. Το γεγονός προκαλεί σε ορισμένες περιπτώσεις την αμηχανία των καθηγητώ

Είναι αναγκαίο κακό το διάβασμα στο σπίτι για τους μαθητές;

Μετά από δεκαετίες μελετών, οι ερευνητές εξακολουθούν να προβληματίζονται για την αλήθεια σχετικά με τα υπέρ και τα κατά του διαβάσματος στο σπίτι. Στο ένα σημείο που μπορούν να συμφωνήσουν είναι ό

H Aποδοχή Στερεοτύπων Μπορεί να Περιορίσει τη Δημιουργικότητα των Μαθητών

Για εμάς τους εκπαιδευτικούς τα στερεότυπα και η προκατάληψη ανήκουν ίσως στις πλέον «τετριμμένες» και κοινότοπες κοινωνικές έννοιες. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές οπότε εκστομίζουμε πολλαπλούς

Η Σημασία της Γονεϊκής Εμπλοκής στη Μάθηση των Παιδιών

Μολονότι η κοινή πεποίθηση θέλει τους εκπαιδευτικούς ως τους κατεξοχήν υπεύθυνους για τη μάθηση των παιδιών, πλήθος ερευνών καταδεικνύει σήμερα ότι η εμπλοκή των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών του

Η τέχνη του διδάσκειν

Πώς μαθαίνουν καλύτερα οι μαθητές; Πόσο σημαντικοί είναι οι τρόποι διδασκαλίας; Οι άνθρωποι από τη φύση τους έχουν την ικανότητα να μαθαίνουν. Όμως η μάθηση απαιτεί υπομονή και επιμονή. Διάφορες έρ

Πως τα Συναισθήματα Επηρεάζουν τη Μαθησιακή Ικανότητα

Για πολλά χρόνια έχει επικρατήσει η άποψη ότι η συναισθηματική ανάπτυξη και η ανάπτυξη των μαθησιακών ικανοτήτων αποτελούν δύο διακριτούς στόχους. Πολύ περισσότερο, οι εκπαιδευτικοί τείνουμε πολύ συχν

Δημιουργικότητα στη Σχολική τάξη. Τελικά Μπορούμε να τη Διδάξουμε

Στη σύγχρονη κοινωνία, η δημιουργικότητα δεν θεωρείται απλά ικανότητα, αλλά κοινωνική αξία, αφού αποτελεί προϋπόθεση για τόσο για την κοινωνική, επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο, όσο και για την οι

Κίνητρα και Μάθηση: Ενεργοποιώντας τον Αδιάφορο Μαθητή

Λέγεται πολύ συχνά ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι η προσέλκυση του μαθησιακού ενδιαφέροντος των παιδιών. Πράγματι, πολλές φορές, το βασικότερο εμπόδιο στην επίτε

Η ικανότητα αυτορρύθμισης και ο ρόλος των δασκάλων στην ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών

Η αυτορρύθμιση όμως, είναι μια ευρεία έννοια, η οποία περιλαμβάνει γνωστικές και συμπεριφορικές διεργασίες που επιτρέπουν στο άτομο να διατηρεί θετικά επίπεδα κινήτρου, συναισθηματικής και κοινωνικής

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το newsletter μας!

Βρείτε μας στα...