PsychologyNow Team

Η εμμονή με τις εξετάσεις αποτυγχάνει να εξοπλίσει τους νέους με τις σωστές δεξιότητες για το μέλλον

Η εμμονή με τις εξετάσεις αποτυγχάνει να εξοπλίσει τους νέους με τις σωστές δεξιότητες για το μέλλον

PsychologyNow Team
νέοι με εμμονή στις εξετάσεις συνομιλούν ενώ μελετάνε

Μια πρόσφατη Ουαλική έρευνα βρήκε ότι μέσα την επόμενη δεκαετία, οι ψηφιακές τεχνολογίες θα έχουν ως αποτέλεσμα τόσο την εκτόπιση θέσεων εργασίας όσο και τη δημιουργία θέσεων με μεγαλύτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε και προσεγγίζουμε την εργασία.


Μεταξύ των ευρημάτων της, η έρευνα καλεί την κυβέρνηση της Ουαλίας να μετατοπίσει την εστίαση από τις εξετάσεις και πιστοποιήσεις, προκειμένου να ενισχύσει τη γνώση, τη μάθηση και τις δεξιότητες.

Η Sophie Howe, αρμόδια Επίτροπος σε θέματα μελλοντικών γενεών για την Ουαλία δήλωσε:

Η επανεξέταση της εκτίμησης, της αξιολόγησης και της δημιουργίας μελλοντικών δεξιοτήτων, είναι κρίσιμη. Στην έκθεση του 2018 από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ σχετικά με τις μελλοντικές θέσεις εργασίας βρέθηκε ότι 75 εκατομμύρια θέσεις εργασίας αναμένεται να εκτοπιστούν μέχρι το 2022 σε 20 μεγάλες οικονομίες, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσαν να δημιουργηθούν 133 εκατομμύρια νέοι ρόλοι, με γνώμονα τη δημιουργία νέων προϊόντων και την συνακόλουθη ανάπτυξη. Μπορούμε όμως να πούμε με βεβαιότητα ότι το τρέχον εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι έτοιμο και παρέχει τις απαραίτητες δεξιότητες για τους νέους ανθρώπους και το μελλοντικό ανθρώπινο δυναμικό;


Διαβάστε σχετικά: Το άγχος των πανελλαδικών εξετάσεων


Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ουαλικής κυβέρνησης για το 2022 θα προσφέρει μερικές από τις λύσεις, ωστόσο χρειάζεται μια διαφορετική συστημική προσέγγιση. Μια πρόσφατη αξιολόγηση της προόδου των δημόσιων φορέων όσον αφορά την εφαρμογή του νόμου για την ευημερία των μελλοντικών γενεών έδειξε ότι αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν μία μακροπρόθεσμη προσέγγιση στον σχεδιασμό και τη χάραξη πολιτικών. Η διασφάλιση ότι οι νέοι μας θα εξοπλίζονται με τις κατάλληλες δεξιότητες για το μέλλον θα ενισχύσουν τις δημόσιες υπηρεσίες μας και τις αποφάσεις που λαμβάνουν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο καλώ την κυβέρνηση της Ουαλίας να επανεξετάσει τα προσόντα και τις αξιολογήσεις, ειδικότερα τις σχολικές εξετάσεις GCSE (οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση για εισαγωγή σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα), διερευνώντας την ευκαιρία να δημιουργηθεί μία νέα πιστοποίηση που να χτίζει βασικές δεξιότητες χρήσιμες για το μέλλον, καθώς και να διασφαλιστεί ότι υπάρχουν οι σωστοί πόροι ώστε οι εκπαιδευτικοί και το σχολείο να είναι σε θέση να εφαρμόσουν με επιτυχία το νέο πρόγραμμα σπουδών της κυβέρνησης της Ουαλίας.

Όπως υποδεικνύει η μελέτη, η αξιολόγηση θα πρέπει να προσφέρει προστιθέμενη αξία, να χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία και να έχει ως επίκεντρο τους μαθητές, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης και όχι μόνο μετά την ολοκλήρωσή της.


Πηγή: futuregenerations.wales
Απόδοση-Επιμέλεια: PsychologyNow.gr

Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook 
Ακολουθήστε μας στο Twitter 

Βρείτε μας στα...